Δημιουργία Επικοινωνιακής
Ταυτότητας
Εταιρική Ταυτότητα
Ό,τι είναι η βιτρίνα για ένα κατάστημα ή η εξωτερική εμφάνιση για έναν άνθρωπο, είναι η Επικοινωνιακή ταυτότητα για μία επιχείρηση.
Όλα εκείνα τα εξωτερικά στοιχεία τα οποία χαρακτηρίζουν την «εικόνα» της επιχείρησής σας. Από το εταιρικό σήμα, το λογότυπο, μέχρι τα σλόγκαν ή τα συνθήματα που το συνοδεύουν. Η διακόσμηση των εσωτερικών χώρων, τα φυλλάδια ή οι κάρτες σας και από τα χρώματα μέχρι τις γραμματοσειρές της ιστοσελίδας σας μέχρι τα αυτοκόλλητα και τους τιμοκαταλόγους σας.
Για να υπάρχει αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία και για να προσελκύουμε τους πελάτες όλα αυτά τα εξωτερικά χαρακτηριστικά θα πρέπει να εντάσσονται σε ένα ενιαίο πλαίσιο αισθητικής, χρωμάτων και ομοιογένειας σε μία ενιαία φιλοσοφία ή αλλιώς το εταιρικό ιδεώδες.
Θα πρέπει να έχουν μία ενιαία, μελετημένη και ελκυστική «εταιρική ταυτότητα», τη δική σας.
Η δική σας εταιρική ταυτότητα
Αφού συζητήσουμε για την επιχείρησή σας, τη φιλοσοφία της, μελετάμε και σχεδιάζουμε την καλύτερη απόδοση για την επικοινωνιακή σας ταυτότητα, η οποία πρέπει να αποτυπώνει τη φιλοδοξία, το όραμά σας αλλά και με απλό και εύληπτο τρόπο να είναι κατανοητό από τους πελάτες ή συνεργάτες σας.
Θα σας βοηθήσουμε να αποσαφηνίσετε ποιο είναι το κοινό στο οποίο στοχεύετε και πως θα του τραβήξετε το ενδιαφέρον αξιοποιώντας της σύγχρονες τεχνικές της επικοινωνίας.
Επικοινωνία με τον πελάτη, μελέτη και καλός σχεδιασμός για την απόδοση της ταυτότητας είναι το πρωταρχικό βήμα για να οδηγήσουμε στο δεύτερο που είναι η αποτύπωση της φιλοσοφίας, το όραμα της εταιρίας, το λογότυπο, το μότο έως και τα πιο τεχνικά χαρακτηριστικά όπως όλα τα έντυπα μιας εταιρίας ή ενός επαγγελματία.
Ο ενδιαφερόμενος, πριν έρθει σε επαφή με τον υποψήφιο συνεργάτη του, θα πρέπει να έχει ξεκαθαρίσει κάποια βασικά πράγματα όπως:
Ποιος ή ποιοι είναι οι πρωταρχικοί του στόχοι;
Τι προσφέρει με τις υπηρεσίες ή το προϊόν του;
Ποιο είναι το κύριο αντικείμενο της δουλειάς του;
Σε ποιο κομμάτι (Target Group) της αγοράς θέλει να απευθυνθεί;
Πως σκέφτεται το μέλλον ή τις προοπτικές της εργασίας του;
Επικοινωνία
Ας συνεργαστούμε!