EMAIL CONVERSION – The Live event | Βασίλης Παππάς,Marketing Strategist, ιδρυτής Epixeirein.gr
Στρατηγικές & Τακτικές Email Marketing
Mε τον Ιδρυτή του epixeirein Βασίλη Παππά
28 Ιανουαρίου 2018
Ξενοδοχείο President – Αθήνα
Μια εκπαίδευση που θα σας βοηθήσει να μετατρέψετε το κοινό σας σε πραγματικούς πελάτες χρησιμοποιώντας Στρατηγικές & Τακτικές Email Marketing από τον ειδικό του χώρου Βασίλη Παππά, Marketing Strategist, ιδρυτή Epixeirein.gr.
Μάθε πώς θα μετατρέψεις την άγνωστο επισκέπτη της σελίδας σου σε πραγματικό πελάτη με έξυπνες Στρατηγικές & Τακτικές.
Πολλαπλασίασε τους πελάτες σου και αύξησε τις πωλήσεις σου.
Για ποιούς έχει σχεδιαστεί αυτή η εκπαίδευση;
Για όσους έχουν ήδη μια Online παρουσία είτε είναι ιδιώτες είτε επιχειρήσεις και δεν γνωρίζουν πώς θα εκμεταλλευτούν αποτελεσματικά του κανάλι του Email για να κερδίσουν νέους πελάτες και πωλήσεις.
Τι περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό πακέτο;
Τις διαφάνειες σε PDF
Workbook (βιβλίο Ασκήσεων)
Βεβαίωση Παρακολούθησης
Feedback ενεργειών από τον Βασίλη Παππά για τον επόμενο μήνα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ #1: Προετοιμασία και χτίσιμο Λίστας Email
Γιατί Email Marketing
Γιατί οι περισσότερες Ιστοσελίδες και eShop δεν πουλάνε;
Τα 3 είδη επισκεψιμότητας
Τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας
Πώς θα χτίσετε την Λίστα σας (ξεκινώντας από το μηδέν)
7 προτάσεις για Lead Magnet
10 Πραγματικά παραδείγματα eBook (για να πάρετε ιδέες)
Επιλέγουμε πλατφόρμα Email Marketing (συγκριτική αξιολόγηση 5 Email platform)
ΕΝΟΤΗΤΑ #2: Πως θα φτιάξετε email για να βρεθούν στο inbox που θα ανοίγονται και θα διαβάζονται
Μετά το Email τι; Πώς προχωράμε;
Τα 4 ΒΗΜΑΤΑ για να αναλάβουν Δράση
Πώς θα αποφύγουμε το Spam folder
Πώς θα ανοίγουν τα Email μας
Πώς θα τους κάνουμε να διαβάζουν τα Email μας
Πώς θα φτιάξουμε ένα Call to Action
Πώς θα γράψετε το Welcome email (ίσως το σημαντικότερο email που θα λάβουν)
Πώς θα γράψετε «ελκυστικούς» τίτλους για να ανοίγουν τα Email σας (μέθοδος Ο+Π)
Πόσο Συχνά πρέπει να στέλνετε email – ποιες ημέρες & Ώρες
ΕΝΟΤΗΤΑ #3: Αυτοματοποίηση του Email και δημιουργία Email Funnel
Τι σημαίνει Email Automation και γιατί είναι σημαντικό
Οι 3 αυτοματισμοί email που πρέπει να γνωρίζετε
Τι είναι το Behavioral targeting (Στόχευση βάση Συμπεριφοράς) και γιατί αυτή είναι ίσως η ποιο αποτελεσματική μεθοδολογία (που ελάχιστοι σήμερα χρησιμοποιούν)
Πως θα φτιάξετε μια ακολουθία πώλησης (Email Sales Funnel) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας (θα δείξουμε την 4-STEP AUTOMATION)
E-commerce email marketing
Cart Abandonment Email Campaign
Πελάτης για 1η φορά – Email Campaign
ΠΡΑΚΤΙΚΑ βήματα για να προχωρήσετε και υλοποιήσετε όσα θα πούμε στην εκπαίδευση
Στην αξία του σεμιναρίου περιλαμβάνονται καφές, τσάι, κουλουράκια για τα διαλείματα.
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 28 Ιανουαρίου 2018 – Ώρα: 10:00 – 15:00
Τοποθεσία: Ξενοδοχείο President, Κηφισίας43, Αθήνα (Αμπελόκηποι)
Αξία σεμιναρίου με έγκαιρη κράτηση (early bird) έως 20 Ιανουαρίου 2018: 120 ευρώ + ΦΠΑ με ολική εξόφληση.
Από 20 Ιανουαρίου 2018 η αξία του σεμιναρίου είναι 180 ευρώ + ΦΠΑ.
Στην αξία του σεμιναρίου περιλαμβάνονται καφές, τσάι, κουλουράκια για τα διαλείματα
Διοργάνωση και Κρατήσεις θέσεων: Better World seminars & events