Η ιστοσελίδα σας εκτός από όμορφη και εύχρηστη, χρειάζεται να είναι ευανάγνωστη και σωστή ορθογραφικά, γραμματικά και συντακτικά.Η συγγραφή εξειδικευμένων κειμένων, το λεγόμενο Content Writing ή Copywriting, χρησιμοποιείται συνήθως για πρoωθητικές ή διαφημιστικές ενέργειες και πλέον και για δημιουργία πρωτότυπων κειμένων σε ιστοσελίδες.

Με ποιοτικό περιεχόμενο, αυξάνεται η δημοτικότητα σας και προσελκύετε περισσότερους επισκέπτες. Άλλες ιστοσελίδες αρχίζουν να συνδέονται με τη δική σας και να σας προτείνουν, ή οι επισκέπτες σας κάνουν share τα κείμενα σας στα social media και έτσι δημιουργούνται ποιοτικά backlinks στην ιστοσελίδα σας και αυξάνεται η εισροή επισκεπτών.

Τι μπορείτε να προσθέσετε ως περιεχόμενο:

• Τα νέα σας: θέσεις εργασίας, καινούριες συνεργασίες, νέα προϊόντα, συμμετοχές σε εκθέσεις, δελτία Τύπου κλπ
• Blog: (μέσα στην υπάρχουσα ιστοσελίδα σας) για να ενημερώνετε τους επισκέπτες, με χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες ή συμβουλές που έχουν σχέση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Οι μηχανές αναζήτησης «λατρεύουν» την ανανέωση και ένα ενημερωμένο blog είναι ό, τι καλύτερο για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Η τακτική ανανέωση σημαίνει ότι η ιστοσελίδα και η εταιρία σας είναι ενεργή και θα προτιμηθεί από τις μηχανές για να εμφανιστεί πιο πάνω από ανενεργές ιστοσελίδες.
• «Είπαν για εμάς»: Ζητήστε από τους πελάτες σας να αφήσουν σχόλια, σχετικά με την εμπειρία τους με την εταιρία σας. Οι θετικές συστάσεις και γνώμες των πελατών σας βοηθάει πολύ στην απόφαση των επισκεπτών να προτιμήσουν εσάς, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Τι να προσέχετε στη συγγραφή κειμένων:

• Τα κείμενα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα σας πρέπει να έχουν σχέση με το περιεχόμενο της. Να είναι ευανάγνωστα και όχι πολύ μεγάλα. Θα πρέπει να είναι γραμμένα έτσι ώστε οι αναγνώστες να μπορούν άμεσα να βρουν τα σημαντικά σημεία. Δεν πρέπει να είναι πολύ τεχνικά για να μη μπερδέψουν όσους δεν γνωρίζουν την ορολογία.
• Προσθέστε επικεφαλίδες στα κείμενα σας. Βάλτε κεντρικό τίτλο του άρθρου/κειμένου, και τίτλους σε παραγράφους. Οι επικεφαλίδες αυτές πρέπει να χρησιμοποιηθούν με μέτρο και σύνεση και μόνο για αναδείξετε σημαντικούς τίτλους.
• Τα κείμενα σας να έχουν τις λέξεις – κλειδιά που θέλετε να σας βρίσκουν οι χρήστες του διαδικτύου. Αυτό δεν σημαίνει να κάνετε «keyword flooding», δηλαδή να επαναλαμβάνετε συνέχεια τις λέξεις – κλειδιά στο ίδιο κείμενο, γιατί θα έχει αντίθετα αποτελέσματα. Βάλτε bold, italics σε σημεία που είναι σημαντικά στο κείμενο σας και λέξεις – κλειδιά σχετικές με τον ιστότοπό σας, κάτι που είναι καλό για το SEO (Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης) σε αυτές τις λέξεις.
• Μην ξεχνάτε να βάζετε συνδέσμους (link) σε λέξεις – κλειδιά του κειμένου σας που να κατευθύνονται σε εσωτερικές σελίδες της ιστοσελίδας σας.
• Προσθέστε όμορφες φωτογραφίες σχετικές με το περιεχόμενό σας. Υπάρχουν διάφορες ιστοσελίδες με δωρεάν φωτογραφίες που μπορείτε να προσθέσετε νόμιμα.
• Επενδύστε λίγο χρόνο, για να γράψετε σωστά και ποιοτικά κείμενα για την ιστοσελίδα σας, ή ζητήστε να το κάνει για εσάς κάποιος ειδικός. Η επένδυση αυτή (είτε χρονική είτε χρηματική) είναι σημαντική γιατί εκτός του ότι θα φέρει νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, εκείνοι θα παραμείνουν περισσότερο. Και μην ξεχάσετε να το κάνετε share!

ΧΑΡΑ ΦΩΤΙΟΥ

H Χαρά Φωτίου γεννήθηκε και σπούδασε στην Αμερική, ευτυχώς όμως εδώ και πολλά χρόνια ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, προσφέροντας τις πολύτιμες υπηρεσίες της σε θέματα ιστοσελίδων, λογισμικού και συστημάτων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εκτός όμως από τις γνώσεις της σε συστήματα διαχείρισης πληροφοριών είναι και μία αποδεδειγμένα επιτυχημένη web developer με μεγάλη φαντασία, ανοιχτό μυαλό και σύγχρονη οπτική. Είτε δημιουργεί μία ιστοσελίδα απαιτήσεων, είτε επιμελείται μία καμπάνια στο διαδίκτυο η Χαρά, θα το κάνει με τον ίδιο επαγγελματισμό, την ίδια σημασία στη λεπτομέρεια και κυρίως την ίδια… Χαρά. Συν τοις άλλοις είναι η ιδανική εκπαιδεύτρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.